אם כדאי לקנות עוקבים באינסטגרם

זו הסיבה שעסקים רבים קונים עוקבים כדי להשפיע על התחרות שלהם. מיקוד – סוג העוקבים הספציפי תמיד ישתנה.
בהתאם למטרות שהושגו, ייבחר סוג העוקבים. בדוגמה שלעיל ראינו שחברת אופנה עשויה לקנות עוקבים באינסטגרם
כדי להגביר את המודעות למותג שלה. במקרה זה, החברה מעוניינת להגדיל את
מוניטין המותג שלה בקרב הקהל העוסק באופנה ורוצה לחפש אחר מוצרי האופנה האחרונים.

טווח הגעה מוגבר – לאחר קניית עוקבים הנראות של העסק מוכפלת.
מכיוון שלפרופיל יהיו יותר עוקבים, הוא "יאהב" יותר וכך יגדיל את הנראות של הדף ויגדיל את החשיפה שלו.

חשוב לזכור שלמרות שיש מיליוני משתמשים באינסטגרם, לא ניתן לקנות ולמכור עוקבים בדיוק כמו פייסבוק.
לאינסטגרם יש מספיק בעיות ושאלות הנוגעות לחוקיות ולנושאים
כאלה שלגבי אי אפשר לעסק למכור או לקנות עוקבים מחברות אחרות. ככזה, אינסטגרם אינה מתירה פעילות כזו.

קניית עוקבים באינסטגרם לעסק האם זה משתלם

רוב האנשים לא מבינים שאינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחת ביותר
בעולם. הנכס העיקרי שלה הוא נעוריה; עם כ- 75 אחוז מהמשתמשים
מתחת לגיל 30. מעל 25 אחוז ממשתמשי האינסטגרם הם נשים ויש כ -170 מיליון משתמשי אינסטגרם.

אין פלא מדוע עסקים מסוימים שוקלים להיכנס לענייני
קניית עוקבים באינסטגרם. העוקבים באינסטגרם משפיעים יותר
מאשר לייקים בפייסבוק, עוקבים בטוויטר, עוקבים בלינקדאין ועוקבים מקוונים אחרים.

אני ממליץ ליצור קשר עם משפיעים שיש להם מספר חסידים גדול. זה די פשוט וגם קל לעשות זאת.
אחד הדברים החשובים ביותר שיש להבין כי למשפיעים יש עוקבים בשיעור גבוה יותר
מאשר משתמשים רגילים. ידוע שיש להם מעקב גדול וקל לעבוד איתם. הם יכולים לספר לכם הכל על ההמשך שלהם.

זה מצב win-win לשנינו, שכן אני מקבל תשלום על מנת לפרסם את העסק שלי
ומשפיעים אלה מקבלים תשלום על מנת לעבוד עם העסק שלי. ההחלטה להתחיל לקנות עוקבים באינסטגרם היא פשוטה.

אני ממליץ בחום למי ששוקל השקעה זו להיות חכם וחכם עם זה.
השתמש בהשקעה מסוג זה כדי להשפיע על המתחרים שלך.
אחרי הכל, זוהי סוג של תחרות שמייצרת הכנסות מפרסום.

קניית עוקבים באינסטגרם לעסק האם זה משתלם

עוקבים באינסטגרם מה עדיף כמות או איכות?

בשנה שעברה החלטתי לפתוח קמפיין פרסום גדול באינסטגרם ורציתי לכוון
לקבוצת אנשים ספציפית. חיפשתי נישה ספציפית שתהיה לה קהל היעד המושלם.

כל המידע הדרוש לי כדי למשוך את קבוצת האנשים הממוקדת הזו היה
במרחק קליק אחד בלבד. כל מה שהייתי צריך לעשות היה להיכנס לאינסטגרם
ולהתחיל להסתכל מסביב. מה שקרה אחר כך מדהים, למרות שזה לא היה חלק מהתוכנית המקורית שלי.
התוצאות היו פנומנליות. עד מהרה הבנתי שקבוצת האנשים
הזו מתעניינת בעסק שלי, אז עשיתי את ההתקשרות הראשונה שלי באינסטגרם ואספתי במהירות הרבה עוקבים.

זה היה די והותר כדי להניע אותי לפתח קמפיין שיווקי משוכלל יותר.
עד מהרה הבנתי שאני צריך למצוא עוד עוקבים כדי שיהיה לי יותר נראות.
אותה קבוצה התעניינה בקמפיין הפרסומי הזה והייתי צריך לשכנע אותם שהמוצר שלי שווה לעקוב ולשלם כסף עבורו.

עוד כתבות באתר:

לייקים באינסטגרם לשפר את המותג שלכם

עוקבים באינסטגרם גם אינם מוגבלים לעקוב אחר אף אחד; הם יכולים "לייק" דף עסקי או פרופיל בכל דרך
שהם רואים לנכון. במקרה זה, החברה מעוניינת להגדיל
את מוניטין המותג שלה בקרב קהל הדף; זו אסטרטגיה לבניית מערכות יחסים.

ישנם סוגים רבים של השקעות מסוג זה:

מגביר את המודעות למותג ומקים מערכת יחסים עם האנשים שעוקבים אחריך.
יכול מגדיל את הנראות שלך באינסטגרם וזה אומר שהעסק שלך יראה על ידי אלפי אם לא מיליוני אנשים.

אתה מרוויח עוקבים שיש סיכוי גבוה ביותר לקנות או להמיר את המוצר או השירותים שלך.

עם מספיק עוקבים, אתה יכול אפילו למנף את החיבורים שיש לך באינסטגרם.