מתכוננים לחופשה – בוחרים בגד-ים

כולנו עמדנו בפני בחירת בגד-ים לפני עונת הקיץ או לפני חופשת נופש הנחשקת. לרובינו היו הרבה התלבטויות איפה כדאי לקנות בגד ים, איזה דגם לבחור שיתאים.

איפה ניתן לרכוש בגדי ים

בימינו אין שום בעייה למצוא בגד ים לקנייה. בכל רשת ביגוד בכל סגמנט, מעממי ועד סגמנט מחירים גבוה יותר, ניתן למצוא מחלקה שלמה של בגדי ים. רב המוצרים והקולקציות מיובאים מהיצרנים גדולים באסיה, או מעוצבים בישראל או אירופה, אך לצורך הוזלה עבור כלל האוכלוסייה, תהליכי יצור מועברים למזרח הרחוק. כמויות גדולות של יצור מוזילות פריטים לצרכן הסופי. ואמנם אפשר למצוא בגד ים נחמד במחיר נוח, אך יש סיכוי לפגוש עוד דגמים דומים על החוף שנרכשו באותה רשת או חנות בגדי ים גדולה.

חנויות ורשתות ספורט גם מציעות בגדי ים לנשים וגברים מכל סוג. בנוסף לאיבזור לספורט ימי, ניתן למצוא אצלם בגדי ים לגלישה, לשחייה, לספורט ימי אחר. גם אם לרב הקולקציות שלהם יותר ספורטיביות, עדיין אפשר למצוא בגדי ים לאנשים רגילים ולא ספורטאים.

בחנויות ובוטיקים ללבני נשים וגברים גם ניתן למצוא מבחר בגדי ים. לרב הקולקציות שלהם קטנות יותר עם מבחר מצומצם.

חנויות בוטיק של בגדי ים מעוצבים היא תופעה נדירה יותר. חלק מהבוטיקים האלה כוללות דגמים מקולקציות נבחרות עולמיות שבעלי הבוטיק אוספים ומביאים לארץ במיוחד. לפעמים אלה מוצרים מהקולקציות הקודמות שקצת ירדו במחיר.

חלק מבוטיקים שייכים למעצבי בגדי ים שמעצבים את הקולקציות שלהם בעצמם. הקולקציות שלהם קטנות יותר, אך ייחודיות. כל פריט מקבל השקעה מיוחדת מבחינת העיצוב, טקסטורה, בד, הדפס, פריטים קטנים כמו כתפיות, רוכסן, או שקית אריזה מעוצבת וייחודית המתאימה לשמירת בגדי ים. בחנות בגדי ים מעוצבים כזאת מבחר פריטים קטן יותר. עקב השקעה גדולה וכמות יצור מצומצמת, סגמנט המחירים יכול להיות גבוה יותר, במיוחד כאשר מדובר על קולקציות חדשות. אמנם בוטיקים לא משתווה לסטוקים גדולים לא מבחינת כמות המוצרים ומבחר ולא מבחינת המחיר, אך האיכות והייחודיות משחקים תפקיד חשוב.

בימינו, כאשר מסחר אלקטרוני עולה מדרגה מיום ליום, אי אפשר להימנע מחנויות בגדי ים אונליין. חנויות אונליין לבגדי ים לא מגבילות אותנו לא מבחינת המיקום הגיאוגרפי, ולא מבחינת המחיר. הם מציעים מגוון עצום של דגמים מכל העולם. החיסרון של רכישת בגדי ים אונליים הוא חוסר יכולת למדוד את הבגד לפני רכישה. לכן תמיד כדאי לחפש חנויות אונליין של מותגים רציניים ואיכותיים, עם טבלת מידות מובנת לצורך בחירה והתאמה אופטימלית של בגד ים.

בגד-ים

להתאים דגם בגד-ים לפעילות

כדאי להחליט מראש לאיזו מטרה אתם קונים בגד ים.

האם אתם נוסעים לחופשת בטן גב וכל מה שאתם צריכים זה בילוי כייפי ושיזוף יפה? זאת סיבה לחפש בגד ים קליל.

למסיבות חוף יתאימו בגדי ים אופנתיים, עם סטייל, אך יחד עם זאת נוחים. כדאי להתאים להם אביזרים משלימים כמו פראו יפה, כובע ומשקפי שמש.

אם מצפה לכם חופשת ריזורט עם ספא, מסז'ים, ג'קוזי וסאונה, זאת סיבה לחפש בגד ים ביקיני טרנדי ואופנתי. כדאי לרכוש לא בגד-ים אחד אלא כמה בגדי ים כדי להתאים אותם לטיפולי ספא בוקר או ערב.

אם אתם נוסעים לחופשה משפחתית עם ילדים, וברור שרב הזמן תצטרכו לרוץ אחרי ילדים בחוף או ליד הבריכה, אז כדאי לחפש בגד-ים נוח. דגמים של בגד ים לנשים בסגנון ביקיני או שלם עם מכנסונים שכוללים כיסים יתאימו לסוג החופשה כזאת.

אם אתם בקטע של ספורט ימי, כדאי לחפש בגד ים חזק ואמין. לצורך הגנה מירבית מהשמש מומלץ לבחור בגד ים שלם עם שרוולים וסגירה נוחה. מי שעוסקת בספורט ימי, או נמצאת הרבה זמן בשמש, חשוב לחפש בגד ים מבדים איכותיים, עבים, עם מסנן קרינה UPF50 שעברו מבחני עמידות רציניים.